Jakie wyroby sprzedaje Millano Group?

Jakie wyroby sprzedaje Millano Group?

Polska spółka rozpoczęła działalność w 1982 roku. Siedziba firmy mieści się na terenie województwa wielkopolskiego, w niewielkiej miejscowości Przeźmierowo. Założyciele grupy od początku stawiali na tradycyjne receptury wraz z wykorzystaniem najnowszych technologii. Aktualnie Millano Group dysponuje 3 zakładami produkcyjnymi, w których każdego dnia powstaje kilkaset ton wyrobów oraz ogromnym zapleczem magazynowym. Czy przedsiębiorstwo działa również za granicą? Sprawdź!

Czy Millano Group produkuje wyłącznie czekoladę?

Marka na początku działalności była znana wyłącznie ze sprzedaży wysokiej jakości czekolady deserowej oraz mlecznej z nadzieniem o smaku miętowym, karmelowym, truskawkowym oraz kokosowym. Z biegiem czasu firma stale się rozwijała, chcąc dotrzeć do jak największej grupy odbiorców, dlatego dziś w ofercie dostępne są takie produkty jak m.in.:

  • bombonierki,
  • nadziewane wafelki,
  • batoniki proteinowe,
  • praliny,
  • mlekoladki mleczne oraz z nadzieniem truskawkowo-jogurtowym dla dzieci,
  • cukierki toffee w gorzkiej czekoladzie,
  • żelki z witaminą C,
  • pianki w czekoladzie,
  • galaretki w kwaśnej posypce.

Niedawno Millano Group wprowadziła na rynek również półprodukty cukiernicze (kremy i polewy czekoladowe).

Na czym polega usługa produkcji wyrobów sygnowanych logo?

Od 1999 roku firma współpracuje z lokalnymi sieciami handlowymi, takimi jak m.in. Netto, Auchan, Kaufland, Biedronka, Lidl oraz Intermarche. Pracownicy zajmują się produkcją i samodzielną dystrybucją towarów pod markami własnymi. Partnerzy mogą liczyć na kompleksowe wsparcie również na etapie projektowania i tworzenia opakowań. Tego rodzaju produkty cieszą się zainteresowaniem w całym kraju oraz za granicą.

W jakich krajach dostępne są produkty Millano Group?

Obecnie marka działa na terenie ponad 50 państw na całym świecie, w tym m.in. w Belgii, Austrii, Wielkiej Brytanii, Meksyku, Chinach oraz Japonii. Co więcej, spółka prowadzi zagraniczny oddział w Stanach Zjednoczonych. Tak szeroka działalność jest możliwa dzięki sieci sprawdzonych partnerów oraz posiadaniu sporego zaplecza logistycznego.